2011-03-02 | 14:54:00

SessaMyys Svarar;

Har två återkommande frågor som jag tänkte svara öppet på i bloggen;


1. Är det du som målat/ritat bilderna i din blogg?

SV: Ja, Om det inte står något annat under en tecknad bild som publicerats på min blogg, så är det jag som målat bilden. Även den i headern. :)
Ni kan se step by step bilder och videos på flera teckningar under kategorin "SessaMyys Tecknartips".



2. Tar du emot beställningar på bilder, och i så fall; Vad kostar det?
 

SV: Nej. Jag har så sällan tid att rita numera när jag har ett heltidsjobb att jag har valt att spendera den lilla tid jag får över till att öva och göra egna bilder. 
Om jag någongång väljer att börja sälja bilder kommer jag dels meddela det här på bloggen, och även på min Deviantart sida.
  

Min deviantart sida hittar ni HÄR.


SessaMyys målar, bild från tidigare i år.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström