2011-05-13 | 12:45:35

Nya linser!

Fick hem mina nya linser häromdagen och tänkte jag skulle visa resultatet. :3
Jag beställde 2 par färgade månadslinser; "Freshlook Colorblends Turquoise" och "Freshlook Colorblends Sterling Grey"

Dom turkosa brukar jag beställa lite titt som tätt och ni kan se mig med dom i bland annat den här bilden.
De grå har jag provat en gång i tiden, men är osäker på om jag visat upp dem förut, så here you go;

Postat av: Jennie

Svar: hahaha är det så svårt?! Ni borde åka in till stan och gå på Katthemmet nåt framöver, prata med Monica så visar hon er säkert runt. :) De kattungar som var där i vintras när jag fotade dem är ju rätt "stora" nu iofs. Då var de ca 7 veckor tror jag. Men de får ju in kattungar ibland. Borde väl drälla in tidnings- och blocketannonser snart nu när det är vår. :)

2011-05-15 @ 19:49:07
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

Jaha! Jag hade faktiskt inte en blek om att han inte tål alla katter. :( Ja men då förstår jag bekymret... Hoppas ni hittar nån liten minitiger, de är ju för bedårande. :)

2011-05-15 @ 20:09:40
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

- Åh så skönt! Bullen är ju lite speciell minst sagt ;) så han skulle det nog bli svårt att göra sig av med. :)

2011-05-15 @ 20:18:40
URL: http://www.jenniegrinde.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström