2011-11-07 | 19:45:13

Dålig dag...

Eftersom Pojkvännen lät mig sova bort hela gårdagen så var det självklart stört på omöjligt att somna inatt. Efter klockan 4 lyckades jag slockna, för att vakna igen klockan 6... Gött.
Måndagsångest var bara förnamnet i morse när jag åkte mot jobbet.

Men nu är dagen äntligen snart slut och ikväll blir det nog inga problem att somna.  ;3


På tal om något helt annat; nu har jag bokat biljetterna inför resan ner till Strängnäs!
Jag hade ju fått för mig att det var två veckor kvar innan jag skulle åka.. Tji fick jag när jag insåg att det är den 14e nu på måndag. xD

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström