2011-11-03 | 17:19:44

Jisses...



Jag var nog inte beredd på att det skulle vara så här hårt att börja jobba igen!
xD
Jag är verkligen helt slut! Och jag har inte ens jobbat en vecka än! Men tiden går sjuukt fort när man inte bara sitter bakom ett skrivbord hela dagarna.

Nu ska jag dra fram löpbandet och springa lite innan jag gå och somnar stående i duschen. ;)
Puss!

 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström