2011-09-20 | 20:01:00

Målamålamååååla~

Sitter och pillar lite på bilden jag hållit på med i helgen.
Ska fixa till färger och så på den andra datorn, och känner jag migsjälv rätt så lär jag ändra massa annat typ 9879789987 ggr innan jag är nöjd nog att lägga upp den på DA. (Där ändå ingen tycker om vad jag gör -_- )

Aja, tänkte jag skule visa vad jag åstakommit so far iaf. :)

    
    W.I.P
Postat av: Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

2011-09-20 @ 20:50:53
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjusigt! Det där kommer nog bli riktigt bra när den är klar :)

2011-09-21 @ 10:12:57
URL: http://www.safholm.com
Postat av: Kaleido

Ääällskaaar hur du ritar! Så söt bild o.o

Sanning: du är sjukt underskattad på dA, klart alla inte får jämn publicitet när en del spammar sönder servern med minsta lilla bild.

2011-09-21 @ 23:02:31
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Mig

Väldigt fin. :) Tycker att dina bilder är mkt fina, och skrattar nästan åt hur likt vi ritar. xD

2012-03-19 @ 17:30:44
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström