2011-09-08 | 11:12:42

Standby-mode SessaMyys

Sitter på jobbet och känner mig som en zombie.
Jag fick världens knepigaste migränanfall igår kväll! Det kändes som att hela vänstra halvan av huvudet skulle sprängas och jag fick mystiska synbortfall. Dessutom blev jag så yr så jag blev sjö-sjuk och det kändes som att jag skulle kräkas vilken sekund som hellst. :(
Trodde aldrig jag skulle somna, men nånstans i plågorna måste jag slocknat för jag vaknade runt kl01, TVn var avstängd och Pojkvännen låg och snarkade bredvid.

Men sen lyckades jag aldrig somna om igen mer än några minuter åt gången. :( Så när klockan ringde imorse var jag så slut att jag nästan ringde och sjukanmälde mig. Men jag tog mig i kragen och drog mig iväg hit...

Nu har jag en blå-Monster Energydrink på kylning i caféet och ska svepa den i hopp om att inte somna på skrivbordet. xD
Önska mig lycka till!

2 andra som också var trötta imorse. <3

Postat av: Piichas blogg

Välkommen in till min blogg och var med och tävla om Laptop stickers. Reglerna är lätta!



http://rockisnotdead.blogg.se/2011/september/veckans-tavling.html



Xoxo/Piicha

2011-09-08 @ 14:50:40
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström