2012-04-06 | 10:18:10

Förlovad - En berättelse för framtida barnbarn?

Idag är det 4 år sedan jag och Pojkvännen blev vi! :D
Inte illa pinkat va?
Vi firade detta med att förlova oss imorse. :D Eller, ja... Egentligen frågade jag Pojkvännen för två veckor sedan i ett "Lite lagom förfriskat tillstånd" om vi inte skulle förlova oss snart.
Han höll med och tyckte det lät som en bra idé, detta trots att ingen av oss är direkt "giftassugna", varken nu eller i framtiden.

Efter att ha promenerat en stund till lägger jag fram förslaget att vi kanske skulle förlova oss på våran fyra års dag istället, eftersom jag är så kass på att hålla koll på datum. Och på så sätt får ett datum istället för två att hålla reda på. xD

Sagt och gjort; imorse när Pojkvännen vaknat frågade jag honom om vi skulle förlova oss. :) Och han sa ja!


Så himla vi! Totalt oromantiskt, inga extravaganta förlovningsritualer inte ens några ringar!
Just the way we like it! <3


Jag älskar dig Johan

Postat av: Kaleido

Haha, vad kul! Grattis :D

2012-04-06 @ 11:32:12
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Christian Tillberg

Jag ger tummen upp både för förlovningen och för hur det gick till. Åt skogen med tradition och krystade påtvingade regler om hur saker och ting ska gå till, särskilt när det gäller kärlek (jag och Nicole är inte så särskilt traditionella vi heller haha :P). I vilket fall så är jag jätteglad för er skull, super grattis! ^^ kramas

2012-04-06 @ 12:59:32
Postat av: SessaMyys

SV Chrille: Aaaaaw, tack så mycket! <3 'Kramas tillbaka'

2012-04-07 @ 11:36:20
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Umayma

Grattis =)

2012-04-17 @ 23:52:13
URL: http://umayma.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström