2012-07-24 | 12:10:22

En Teaholics bekännelser

Att jag är löjligt förtjust i te är ett ganska känt faktum bland mina närmaste vänner och familj.
Bland annat skrev min BFF en svenska uppsats som hette något i stil med "den lilla te-tomten" när vi gick i gymnasiet som hon påstår är baserad på mitt tedrickande. (wtf! xD)
 
För att göra en ganska lång historia kort måste jag medge att mitt tebehov inte ricktigt stillats sen jag flyttade ifrån Strängnäs där det var väldigt lätt att få tag i fina teér med bra kvalité...Tills igår! Då lyckades jag surfa in på en liten e-handel som heter etea.se <3 10 minuter senare hade jag handlat te och tetillbehör för närmare 800:- xD Hahaha! Så kan det gå!

(Jag vill passa på att påpeka att det här inlägget är helt och hållet osponsrat. Men om dom ansvariga på etea.se skulle känna att dom är i behov av en spokeswoman och skicka massa gratis te till någon; I'm your girl!)
Postat av: E-tea tehandel

Hej Sanna.

Kul att du gillar vad vi erbjuder. Och vi har skickat med ett par prover med din beställning :-). Vi tror och hoppas att du gillar vårt te och att vi får se dig igen. Och glöm inte att använda www.tlegram.se när du vill skicka te som present till en vän.

Ha en bra sommar/
E-tea tehandel

2012-07-24 @ 22:20:03
URL: http://www.etea.se
Postat av: Helena

Hej!

Är en tjej som också funderar på att flytta till funäsdalen. Med barn och man :) du får jättegärna maila mig.. har lite funderingar hur man vågar ta steget :)

Mvh// Helena

Svar: Hej helena! :D Har skickat ett mail till dig.
Kram, Sanna
Sanna

2012-07-25 @ 23:28:23
Postat av: LC

Åhhh, vad jag älskar te o.o Är suuperförtjust i det! Jag gillar inte kaffe, så detta är perfeekt när man ska se fancy ut :3

Svar: Samma här! :D Kaffe är bläääää, så jag har blivit en teoman istället. ^^
Sanna

2012-07-29 @ 18:41:41
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström