2013-04-23 | 14:16:00

Med en bil på långvården och en dator på psyket

Hahaha, det går bra nu~*brööööl*
Inte nog med att det ser ut som att min bil inte kommer komma ifrån verkstan (läs= långvården) på ett tag.
Nu har min dator fått nån jävla personlighetsklyvning och fungerar bara sporadiskt. =___= <

Åh, herre min je, jag blir så less.

Det mesta på datorn fungerar. FÖRUTOM The sims, phostoshop och lightroom.
Och det är ju fasiken bara dom tre sakerna den är bra till! Satan i gatan så frustrerad jag blir!

Fästmannen hade faktiskt tagit sig tid och letat upp en ny dator till ett rimligt pris som jag hade planerat att beställa så fort bilen blivit besiktad UA. Meeeen vi vet ju alla hur det gick?
Så ingen ny dator för Sanna.... =__=

I brist på några nya bilder att bjuda på (för visst ja, datorn läser ju inte minneskort alla gånger heller) så slänger jag upp lite random foton från instagram;
Postat av: Kaleido

Waa! Vad mycket skräp på en och samma gång :'( men ifall karma fungerar rätt så bör du snart få ofantlig lycka :D

Svar: Haha, man kan ju hoppas! <3
// Sanna

2013-04-23 @ 17:33:26
URL: http://kaleido.blogg.se
Postat av: Jennie

Men du, jagg har ju mammas reservdator här, ska du låna den så länge? Fast den är kanske inte så väl fungerande till de där sakerna den heller? :P

Svar: Tack för erbjudandet! Fast man behöver en någolunda vass dator för att kunna hålla på med bildredigering. :/ Min funkar fortfarande att surfa på iaf. :)
// Sanna

2013-04-24 @ 09:58:00
URL: http://jenniegrinde.se
Postat av: fleurpetit

Känner igen mig i det du skriver, gör som jag, sälj rapplet. flooopp alla problem är borta :)

Svar: Hahaha, jaa. Jag är mer än väldigt sugen på att göra det. Men likförbannat behöver vi en bil för att kunna ta oss utanför byn. ><
// Sanna

2013-04-27 @ 21:14:24
URL: http://www.fleurpetit.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström