2013-04-18 | 11:16:58

Så kan det gå

Jag har varit så sjukt otaggad på livet den här veckan.
Haha, inte på ett deppigt sätt, utan på ett "vafaaan har jag gjort för att förtjäna det här" kind of way. 

Egentligen är allt Labans fel!
Han skulle besiktas i tisdags, och redan på måndagen kände jag en stark känsla att; Nej. Laban kommer inte gå igenom besiktningen. 

Besiktningsdagen kom och jag skrev följande på facebook;



Haha! Jag vet inte om jag jinxade mig själv.
Men jag fick rätt på alla TRE!
 
Bilen kom iväg, blev besiktad och fick nedslag på några småfel.
Men sen när dom skulle köra ut den från besiktningen så är den tvärdöd!

Dom fick alltså putta ut den därifrån och bilen blev aldrig färdigbesiktigad. xD 



Och nu har den stått på verkstaden sedan dess och jag har inte hört något.
Så my guess; Det här blir en dyr historia. xD 


Tur att jag ska till mamma och pappa nästa månad så jag slipper leva på grus och geggamojja.   
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström