2013-06-14 | 12:54:30

Ibland kommer livet i vägen

Hallå vänner och stalkers!

Jag tänker inte ljuga, bloggen har helt klart blivit bortprioriterad den här veckan. Dels har jag börjat jobba igen och dels har det hänt lite saker jag varken vill eller får skriva om på bloggen.
Och det är först idag jag känner att allt börjar reda upp sig och jag har någorlunda kontroll på situationen.

Egentligen har jag inte mycket att berätta om..
Efter en månads ledighet har det tagit nästan hela veckan att komma tillbaka i vardagsrytmen.
Och inte har det hjälpt att våra katter kommit in i någon form av "Göra allt vi kan för att hålla våra ägare vakna hela natten"-fas. Vilket resulterat i att Herrn och Frun i huset befunnit sig i zombiemode alá extra trött och griniga hela veckan.

Men i natt höll dom minsann käften alla tre så jag fick sova ut ordentligt! :)


Med brist på tillgång till mina nya bilder slänger jag upp lite bilder från instagram istället!

 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström