2013-03-05 | 13:32:00

Sjukstuga

Både jag och fästmannen ligger nerbäddade i soffan och tycker synd om oss själva. :(
Vi har känt oss lite smårisiga sen i lördags, och igår fick både han och jag gå hem från våra jobb.

Oh well, det var väll inte mer än väntat när man pushat kroppen så dom senaste veckorna.
Är man sjuk SKA man vara hemma. Inte tvinga iväg sig som en jävla slav till jobbet! I slutändan blir man likförbannat bara sjukare än innan och får stanna hemma längre...
 
 
Har, på tal om något helt annat, shoppat lite till Laban idag för att muntra upp mig! :D
Ganska nyligen köpte jag bland annat en ny stereo och nya torkarblad, men nu när jag funderar på att eventuellt köra ner till Strängnäs själv i Maj, trots att jag egentligen inte vågar, vill jag att det ska vara så bekvämt som möjligt. :)
 
Laban är fö namnet på min "nya" bil.
Blixten fick ju flytta till ett nytt hem efter att han och jag inte kom överens efter en failad bilprovning. Och jag köpte en ny, exakt likadan bil, istället. xD Hahaha.
 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström