2013-05-14 | 19:41:00

MVC besök med lillasyster

Idag trotsade jag min ihållande feber och förkylning och följde med lillasyster till MVC för att lyssna på lilla monstret i magen! ´:D

Det är ju så sjukt häftigt att det ligger en liten människa därinne. Och ännu häftigare att det med 80% säkerhet är en liten pojke! Varför är det extra häftigt undrar ni? Jo, eftersom alla som fötts sedan väldigt många generationer tillbaka på min mammas sida har varit av kvinnokön! Så det vore ju sjukt häftigt om hon äntligen lyckas bryta den trenden! ;D 

Efter MVC blev det en snabbtur ner på byn för att kolla i lite butiker. Hittade ett nytt BH-set i världens mest neon rosa nyans! Haha, det var till och med så att kassörskan påpekade att jag skulle lysa i mörkret! xD
 
 
Postat av: Jennie

Hehe såna dör trosor köpte jag med när jag var i Ösd för nån vecka sen blandat med ett gäng andra självlysande färger. :P Lindex?

Svar: Haha, ja! Dom hade nån ta 3 betala för 2 deal så jag kunde inte låta bli! :D Blev så glad av dom!
// Sanna

2013-05-14 @ 21:59:44
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

Ja visst blir man :)

2013-05-15 @ 12:13:04
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström