2013-05-16 | 22:42:01

En bra dålig dag

Huvaligen, förkylningen blir nog fasiken bara värre och värre! D: Febern sitter i, näsan rinner så jag blir tokig och nu har jag lock för öronen så det känns som jag bor i någon form av tjock bubbla.

Och självklart så bestämde sig solen för att göra ett majestätiskt återkommande efter en tids mystisk frånvaro.
Och vad gör en Sanna då? Jomen hon gör ju som alla andra likbleka fruntimmer Sverige över och kastar så mycket kläder hon bara kan och går ut och solar!
För det är ju nyttigt för febern?
Men vatusan, är det solsemester så är det!

Finbesök av bästaste Dannie fick jag också på tal om någonting helt annat! :D Mysigt med lite girl talk, även om det inte blev så långvarigt. <3

Nu ska jag gå och lägga mig. Hela kroppen skriker att jag ska kasta den i sängen och stänga di melerade två, så det kanske är lika bra jag lyssnar på den.
Jag har en viss känsla av att den kommer straffa mig gott som det är imorgon efter dagens misshandel... xD
God Natt!
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström