2013-05-22 | 16:55:09

En heldag med shopping

Hola, mama y papacitas! <3

Jag kom precis hem från en heldag i Eskilstuna med mamma. :D Det har shoppats allt från kläder till stekpannor!
Vi besökte bland annat Gense outlet för första gången och jag blev helt FRÄLST!

Dom har det mesta man kan tänka sig behöva i ett kök och lite till. (förutom kyl och frys och andra vitvaror) Köpte bland annat ett helt nytt bestickset för 269:-, och det hade kostat 849:- i orginalpris!
Woah, det var så man kunde höra änglakören sjunga hallelujah i bakgrunden när jag hittade dom!   

Så helt osponsrad tänker jag säga, har ni vägarna förbi Eskilstuna, leta upp Gense! (Finns en vägbeskrivning i Google maps GPS till nallefonen)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström