2013-05-16 | 08:45:00

FAQ; Vikt och hälsa - Vad äter du på en dag?

Jag får fortfarande väldigt mycket frågor om hur jag gått ner i vikt. Så jag tänkte jag skulle dela upp frågorna i flera inlägg under en längre period så det inte blir ett superlång tung inlägg!

Som vanligt vill jag påminna känsliga läsare om att jag inte är utbildad i ämnet, jag är ingen kostdoktor och jag har ingen aning om vad jag pratar om. Så alla mina råd följs på egen risk!



Q: Vad äter du en normal dag? Och får du aldrig äta något gott?!
 

A: Au contraire!
Jag får äta nästan i stort sett precis vad jag vill, så länge jag inte går över 1214 kcal!
Så jag brukar ganska ofta ta en Cola på kvällen eller väga upp en skål chips eller popcorn! ;) Det händer tom att jag blir TVUNGEN att äta någon form av onyttighet på kvällen för att jag varit FÖR duktig på dagen.

Äter man under 1100 kcal på en dag är för det första ohälsosamt, men dessutom kan det göra att du går upp i vikt i slutändan. Så det är ingenting jag rekommenderar!
 

Och så här kan en vanlig dag se ut när jag äter;
 


Klicka här för att läsa alla inlägg i "Vikt och hälsa"
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström