2013-05-11 | 20:15:00

HJÄLP MIG!

Som jag nämt tidigare går jag igenom någon form av personlighetskris!
Och det jag känner för just NU är en helt ny frippa! :D

MEN jag kan ju inte bestämma mig hur jag ska klippa mig;




Bella Style;
Bara klippa topparna och kanske klippa upp det lite mer. Och sen lägga i en mörkare färg.
Eftersom jag har ett väldigt barnsligt utseende och folk gärna tror att jag är mycket yngre än jag är, inbillar jag mig att den här lite hårdare frisyren får mig att se äldre ut.

Park Bom style; Tillbaka till 80-talet! Haha, skämt åsido, men när jag var liten hade jag ALLTID den här frisyren! xD Så jag tvärledsnade och svor, dyrt och heligt, att jag aldrig skulle klippa den frippan igen... Men nu, 10 år senare, med vädjan från både frisörer och föräldrar börjar jag faktiskt bli lite sugen på att prova den igen.
I det här fallet vill jag dock inte färga det alls, utan bara klippa.
..Jag vill ju inte att folk ska tro att det är Loreen som är ute och går.... xD

Xiaxue style:  En tunnare och snällare variant av den tidigarenämnda BOM varianten. Och även i det här fallet vill jag undvika att färga.
Den är praktisk för att luggen lätt kan smälta in i resten av håret när den växer ut så jag slipper klippa den en gång i veckan.
Men i och med att det är en mjuk frippa är jag lite skraj för att jag ska se ÄNNU yngre ut!
   Alltså, ja, klart man som en varelse av ålder äldre vill se ung och fräsch ut... Men jag vill ju inte vara tvungen att visa leg varje gång jag vill köpa en redbull på ICA.
Och JA, det har hänt...



HJÄLP MIG!! Vad tycker ni?? Jag har klipptid på onsdag!
Postat av: Kaleido

Tycker nog den första är snyggast, är personligen inte så glad I tunna luggar men att du passar bra i lugg tvivlar jag inte på :)

Svar: Tack för hjäpen! :D
// Sanna

2013-05-11 @ 23:33:58
URL: http://kaleido.blogg.se
Postat av: Jennie

Om du passar i lugg tycker jag du ska köra på det :) den tunnare varianten eller lite åt sneluggshållet

Svar: Tack för hjälpen! :)
// Sanna

2013-05-12 @ 12:18:51
URL: http://www.jenniegrinde.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström