2013-07-25 | 11:02:37

Och så kom äntligen sommaren till Funäs

Det verkar som att solsystemets centralkropp äntligen bestämt sig för att dela sin kärlek och värme även med oss här i Västra!

Fåglarna kvittrar, folk springer runt med på tok för mycket synlig hud, glassförsäljningen har skjutit i höjden och alla fyrbenta vänner hemma hos familjen Grinde-Siljeström ligger utslagna på balkongen och solar! <3 

Men Sanna hon sitter minsann instängd i en betongklump hela dagarna.... Deprimerande kan tänkas, men neeeedå. :) Alla glada människor som kommer in på besök håller humöret på topp! Och sen skadar det inte att vi har en sol häruppe i Norrland som vägrar gå ner förens seeeeent seeent på natten. :)
Så jag hinner med både kvällspromenader, glassätande och solbadande innan det är dags för solen att försvinna ner bakom Skarvarna. 
Bjuder på ett foto jag brutalt och hänsynslöst har stulit av Fästmannen. Men jag har inte dåligt samvete, för Fästmannen stal minsann en bild av mig i veckan och brydde sig inte ens om att förtälja allmänheten att den fantastiska fotografen bakom bilen var jag. ;D Höhö
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström