2013-07-28 | 09:39:00

Om guldturer och sushi

God morgon!

Har varit uppe sedan tidigt och redigerat massa bilder från gårdagen. :)
Vi bestämde oss för att trotsa regnet och åskan igår och gå ut och vandra Guldtur #11 till Livsäterån.
Fästmannen och jag har varit sugna på att knalla den ända sedan svägerskan la upp massa fina foton från hennes vandring dit för ett litet tag sedan på sin blogg.

Sen på kvällen bjöd vi, efter önskemål från min kusin, på sushimiddag hemma hos oss. ;D Ojojoj, så jääävla gott!
Faktiskt så gott att jag inte han ta en endaste liten bild på maten innan jag insåg att allt var uppätet! xD Hahaha!
Oh well, det blir väll fler tillfällen för matfotografering....  Huvudsaken var att allas matbollar var glada. ;D  

 
Postat av: Jennie

Visst var det fint där! :) Gick ni uppströms? Eller neröver mot de fina, gulliga små fallen?

Svar: Ja, superfint! Synd att det var så mulet bara! D: Haha, ja, vi var ju sämst å gick uppströms. Av någon anledning fick vi för oss att det såg ut som att det blev mindre vatten neröver å att det omöjligt kan finnas något större fall där. xD
Men nu har vi ju en anledning att gå den turen igen ;)
// Sanna

2013-07-28 @ 20:57:09
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

Haha ja det är inte så lätt att veta :) Det var snustorrt en bit neröver, men ni ska absolut gå åt det hållet nästa gång. :)

2013-07-29 @ 11:54:12
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Johan

"Livsäterån" :)

Svar: Åh jag som kollade så noga! xD
// Sanna

2013-07-29 @ 16:18:22
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström