2013-06-28 | 21:45:22

Fredag

Sitter och väntar på att min första plåt makaronger ska bli klara. :)
Fick lite blodad tand efter förra försöket, så nu jävlar! Och so far so god, dom verkar resa sig fint och dessutom har dom inte spruckit än! :D
Smeten blev dock ganska rinnig så jag hade mina tvivel ett tag D:

ar blivit lämnad ensam ikväll för Fästmannen är ute med jobbet på after work.
Planen var väll från början att jag skulle följa med ut och äta middag, men det blev någon miss i protokollet så nu sitter jag här i min ensamhet och bakar.

Haha, fast mig är det inge synd om. :) Fästmannen kanske får njuta en trerätters, men jag får minsann njuta av en alldeles hemmagjord räksallad och en Lyx biskvi till efterätt. ;D 
 
 
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström