2013-06-24 | 11:03:00

En slutkörd Sanna

 
Hallå i stugorna!
Det är en fruktansvärt trött och sliten Sanna som sitter vid datorn och försöker komma på något vettigt att skriva. xD Vilket inte är det enklaste då hjärnan lider av tillfällig sinnesförvirring och kroppen känns som att den blivit överkörd av en traktor...

Så, som ni kanske förstår, har midsommarhelgen varit minst sagt intensiv!

Det började med att vi åkte hela vägen ner till Strängnäs (Ca 8 timmars bilfärd) så fort Fästmannen och de övriga som skulle med slutat jobba på torsdag eftermiddag. Så om jag inte minns helt galet var hon runt halv tolv på natten när vi äntligen rullade in på mina föräldrars tomt.

Sen blev det bums i säng, sova några timmar innan det var dags att fira midsommar.
Vilken självfallet var lika trevlig som den brukar vara! ;D
Och sen dagen efter blev det en vilodag innan vi åkte hela vägen tillbaka upp till Funäsdalen igår.

Det har självklart tagits massa foton och videos, som ska kollas igenom, sorteras och redigeras innan jag kan dela dom med er! Så håll ut! Jag vet att ni är ett gäng som väntar!
 
Jag ska bara bli av med baksmällan först...

En bild som jag stulit från min fars Facebook får avsluta det som annars skulle varit ett väldigt bildfattigt inlägg.. .
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström