2010-12-07 | 20:56:08

Art block?

Jag fattar inte!!!
Jag blir så arg på mig själv, känns verkligen som att jag tagit världens kliv bakåt å utvecklingen när det gäller tecknandet!

Min senaste bild har säkert 100 amatörfel!
Har suttit och klottrat hela dagen men allt jag målar blir så kast att det är läskigt!!

Tror jag fått en Art-block igen. :( ursaaaaa~

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström