2010-12-21 | 10:21:07

dan före dan före dan före dopparedan!

3 dagar kvar till jul! 5 dagar tills älsk kommer ner och 7 dagar kvar tills jag åker. Herre min je vad tiden går fort! :D

Idag ska jag och pappa in och handla julgran och flyttkartonger, sen blir det hem och börja leta fram alla lådor med saker jag har undanstoppade överallt!

Jag har fått massa bra att ha saker varenda födelsedag/jul sen jag var 13.. Så det blir en hel del undanstoppade lådor. 
Ska bli lite kul, för jag har knappt en aning om vad jag fått! Allt har åkt upp på vinden/in under sängen för förvaring nästan direkt efter jag öppnat paketen. :) Blir lite mini julafton!... Fast med massa damm istället för omslagspapper. xD 

Nu ska jag gå och jaga lite frulle! Ttul! <3   
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström