2010-12-03 | 11:08:13

Eclipse Box-edition

Idag trillade äntligen min Eclipse limited box ner i brevlådan! :D 

 
Jag köpte min på ginza för 349:-
Boxen går fortfarande att beställa! Men pass på, Bellas box, som var new moons- box utgåva, sålde slut innan den ens släppts. Så det är stor risk att det inte finns så många exemplar kvar! 

Klicka här för att beställa din Eclipse box!

Postat av: HinoteChi

åhh, jag är fortfarande så sur för att de valde Kristin Stewart >_< det var inte ALLS den bilden jag hade av henne innan jag såg filmen :< fast hon är en bra skådespekare ~♥

2010-12-04 @ 22:18:48
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: sessamyys- En mangatecknares dagbok

sv-

Nej, urs, jag gillar henne inte heller. Men å andra sidan tycker jag inte de lyckades med edward heller för den delen =_= Men filmerna är ändå helt ok ^^

2010-12-05 @ 10:04:51
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström