2010-12-12 | 14:40:08

Inga- by Hinotechi

Aaaaaw, när jag loggde in på min Deviantart sida idag fick jag den här superfina bilden på min kära blogg-maskot Inga av mitt underbara, största och enda "fan"- Hinotechi<3 Åh jag blev så glad att jag blev alldeles tårögd!

Superstor kram och ett jätte tack till dig "C"!  
 
                      


Glöm inte att kika in på Hennes blogg och deviantart sida!

Postat av: Kaleido / Hinotechi

Kan försäkra dig om att jag INTE är ditt ENDA fan men jag är ditt största proud

Är överlycklig att du gillar den yay

2010-12-12 @ 17:07:02
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström