2010-12-05 | 23:01:46

Kan inte bestämma mig...

Insåg att jag gjort några mayor anatomi missar som är nästintill omöjliga att ändra...
Så nu sitter jag å försöker fixa till bilden, trots att jag gett upp xD as usual.

Men kan inte bestämma mig om den blir bättre eller sämre...


Före                                                                   Efter
Postat av: Sabina ❤

Jättefint! :D



sv. Tack^^

Jag får se hur det går med mina glasögon, om de fortsätter att åka av får jag nog låta optikern fixa till dem xD

2010-12-05 @ 23:26:36
URL: http://sweetfairyfloss.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fan vilken snygg! :O

Jag ser inte skillnaden dock!? xD

2010-12-06 @ 00:22:24
URL: http://www.jenniegrinde.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström