2010-12-23 | 14:11:35

Lite tid över.. :)

Dan före dopparedan! :D
Har precis städat färdigt mitt rum och tvättat färdigt alla kläder, så nu sitter jag och målar lite och kollar på TV. :) Lika bra att passa på innan mamma sätter mig i arbete igen xD

Har faktiskt hunnit gjort en ny skiss, så nu har jag 4 stycken som ligger och väntar på att börja målas. :O Hoppas det går lika bra att måla på Älsk dator när jag kommer upp som på min egen. Är lite nervös över det faktiskt...
Men det går nog bra ;) En vanesak bara!


            



Bilden jag håller på med nu, en Pinup-bild på Inga. Ursäktar den kassa Censuren, men jag försöker hålla bloggen PG 13. xD
Postat av: hej

Sexigt! Jag hade velat att det var en osensurerad bild på dig...

2010-12-30 @ 18:07:41
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström