2010-12-01 | 22:10:28

Mysdag

Blev hemma hela dagen, kände att jag sovit alldeles för lite i natt för att sätta mig bakom ratten. :S
Får passa på att svänga förbi solariet efter jobbet imorgon istället n_n

Blev en riktig mysdag idag uppkurad i soffan under massa filtar. Slängde upp bärbara datorn och körde lite Sims 3. :D
Det mest ansträngande jag gjorde idag var att hjälpa mamma sätta upp lite jul-belysning ute. Blev jättefint när det var klart<3 Batteriet på kameran dog dock när jag skulle fota, så jag fick bara ett hyffsat användbart foto... Bättre än inget I guess ;D

    
        


Nu ska jag slänga i mig lite sömntabletter och lägga mig och kolla på Hells kitchen i sängen. Hoppas jag får sova liiite mer än 3 timmar i natt. Ska upp tidigt imorgon och jobba. 

Sov gott<3 
Postat av: Kokorochan

svar: haha bäst xD måste lära mig det där kind-klappande ljudet hon gör 8D



vilken söt blogg du har :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-12-02 @ 11:23:35
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström