2010-12-18 | 12:53:51

Näst sista dagen!

 

God morgon! Har precis Dragit på mig arbetskläderna och ska snart börja dra mig vidare mot jobbet. Helt sinnessjukt att det är näst sista gången!
OM jag lyckas ta mig till jobbet vill säga! Fy tusan vilket busväder. Det snöar och regnar om vartannat, så vägarna består till 90% av is och 10% av snömod. Inte speciellt kul att köra i...
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström