2010-12-03 | 09:07:14

På väg till vårdcentralen..

Aj, aj aaaaaaaaaaaaaj....!
Kunde knappt sova en blund i natt. Smärtan spred sig från handleden, upp till armbågen, och sen längre in på natten ända upp till axeln. :(

Så nu imorse gav jag upp och ringde vårdcentralen. Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa upp så jag kan beklaga mig...

 Bildkälla                

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström