2010-12-02 | 22:06:07

Pepsi Random

Måste vara det bitande Cola suget som gjorde att jag helt omedvetet-random Googlade in på en sida som handlade om Olika Pepsi smaker xD

Fan att sverige ska vara så himla Svensson! Jag vill smaka ALLA smaker nuuuuu! <3 eller, nja, kanske inte alla....


Eller vad sägs som Pepsi med smak av:
-Röd böna?
-Gurka?
-Cappuccino?
-Kanel?
-Mint?
-Mango?
-Mojito?
-Ingefära?
-Exotiska frukter?
-Yougurt?
-Glass?
-Vanilj?

Nehe... inte det neh... (Personligen skulle jag kunna mörda för en slurk av den sistnämnda!) 

(PS: Känns det överflödigt att skriva at de flesta Smakerna endast lanserades i Japan? =__= )

Mer Randomness:



Jag vill ha Pepsi eller Coca Cola nuuuuuuuu~
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström