2010-12-17 | 23:10:45

sova?

Är trött som ett as! Var en rätt tung dag på jobbet och jag hade svårt att sova inatt..
Dannie och Micke var förbi ikväll och fikade och kollade lite på film. :D Så då blev jag på lite bättre humör iaf!

Måste dock medge att det känns lite bittert att det krävs en 60 mila flytt för att få folk att börja umgås med mig! Har nog aldrig hört av så många människor sen nyheten om flytten började sprida sig.
Det gamla ordspråket "Man vet inte vad man hade innan det försvinner" Comes to mind??

På tal om flytt, insåg idag att det visst inte var 3 veckor kvar tills jag flyttar som jag själv intalat mig xD det är 11 dagar kvar! Holy shitz, jag har inte ens börjat tänka på att packa!
Får faktiskt lite ångest varje gång jag ens funderar på att börja... Ursa, nog för att det ska bli kul att komma iväg lite, men de där 60 milen är rätt långt bort från väldigt många jag tycker onödigt mycket om..
Det kommer nog kännas bättre när jag väl kommer iväg! :D Och som jag alltid sagt, trivs jag inte, är det bara att flytta tillbaka!

för att citera mig själv; "Vad är det värsta som kan hända?!" ;)

Nej, nu ska jag sluta skriva. Har brutit den gyllene bloggregeln om för långa inlägg med hästlängder!
Avslutar med lite oseriöst klotter jag sitter å pillar med. :)

                

Sov gott <3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström