2010-12-05 | 21:33:58

StepByStep; Not good enough

Som utlovat efter varje ny teckning, en step by step version av bilden.
Första gången jag gör en video, så jag ber om ursäkt för den kassa kvalitén xD Jag har ingen aning om varför youtube "Tröck ihop" bilden....
Och jag fattar inte heller varför jag stavade fel på enough i slutet xD men jag är för lat för att ändra på det! <3

Och som vanligt; undrar ni något är det bara att fråga! :D

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström