2010-12-17 | 09:47:20

Suck!

Jaha, här hade jag massvis med inlägg planerade under gårdagen! Å så Fungerade inte blogg.se!
:O Men jag såg flera blogg.se bloggar som var uppdaterade så jag förstår inte varför inte jag kom in!

Nu måste jag strax iväg till jobbet, och sen blir det stress stress hela kvällen tills jag går och lägger mig. :/ Så det kommer tyverr vara rätt dött här idag.

Men vi hörs när vi hörs! Ha en trevlig fredag! <3
Postat av: Mimmi

Tjena kollega ;D! Jag öppnade upp din blogg och läste igenom och sen glömde jag helt och svara.

Jag har jobbat nästan 2 år förut i Sverige, kul med någon annan som också tycker det är KUL de flesta är så negativa. Vad gör du för något? :) Jag är främst i kassalinjen men kan kök och kalas också. Crew trainer har jag också varit! :)

2010-12-17 @ 16:22:09
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Kaleido

Jag hade samma problem och det tror jag faktiskt alla hade.

MEN!

Ifall du får problem med det igen ska du gå in på

"publishme" det är pretty much the host av hela blogg.

Logga in är ex: www.publishme.se/login :)

2010-12-17 @ 19:42:11
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström