2010-12-16 | 08:15:55

Torsdag!?

Jag kan inte förstå att det redan är torsdag! Jag var helt säker på att det var tisdag när jag vaknade imorse.
Det här är helt sinnessjukt, för det betyder att jag bara har TRE ynka dagar kvar på jobbet innan jag slutar!
Men det känns skönt! Efter tre år på McDonald´s är man rätt sliten, så det ska bli skönt med ett lite lugnare jobb. :)

                                 
                                  Bye bye Donken!


Nu ska jag slänga i mig lite frulle och dra mig vidare mot jobbet!
Hörs ikväll! <3

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström