2010-12-19 | 22:53:02

Vilken underbar dag! (nåja....)

Kan inte direkt påstå att det varit en BRA dag idag.
Men jag tänker säga att radio P1,2 och 3 är fruktansvärt underskattade! För hade jag lyssnat på någon av dom, istället för gamla hederliga MixMegapol så hade jag vetat att jag inte skulle tagit Lunda-avfaret (aka "dödens kurva") till jobbet imorse.
För mitt i Sveriges mest feldoserade påfart så hade det självklart skett en olycka... Å där blev jag sittandes i närmare 45 minuter innan vi fick åka igen!

Tur i oturen att jag åkte en timme tidigare mot jobbet pga snökaoset! Haha, kom fram med hela 5 minuters marginal innan jag skulle stämpla in. Fyfan vilken exemplarisk medarbetare jag är ibland! 

Sen fortsatte dagen i samma stil. Vi var sjukt underbemannade på restaurangen, Många gäster var otrevliga, Medarbetarna var trötta, jag spillde en halvliter Cola över migsjälv... Ja ni fattar. Inte världens bästa dag helt enkelt..

              
               
              
               

Postat av: Kaleido

Vilket sammanträffande... min kompis spillde typ en halvliter läsk på golvet på MC x'D Skämt å sidan...

Exemplariskt arbete (Y)

2010-12-20 @ 00:09:21
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström