2010-11-12 | 11:22:16

4 dagar av firande!

:) Då var födelsedagshelgen kommen!
Idag fyller mamma år, imorgon har jag kalas men mina närmaste kompisar, på söndag är det fars dag och på måndag fyller jag år och vi ska ha kalas för mig och mamma med släkten! :D
Så det blir en späckad helg!

Idag blir det nog trots allt rätt lungt. Ska mest städas och fredagsmysas :)
Vi började dagen med att överaska mamma med frukost och paket när hon kom hem från jobbet imorse.
(Av mig fick hon en jet-set klocka och hennes favoritparfym!)

Nu ska jag åka in med pappa på ett hemligt "Special Mission" födelsedags uppdrag ;D 
moahahaha! 
 
ttul!<3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström