2010-11-21 | 20:23:50

Dumma bild!

Håller på att bli crazy i huvudet!

Jag satt hela natten igår och pillade på min skiss,
och har varit bra nära flera gånger att ge upp.

Men nån gång ska jag väll tamesjutton göra färdigt en bild med en kille på! Skaré va så svåååårt!?
Är nu inne på 10e versionen av skissen, och lär göra minst lika många varianter till innan jag blir nöjd och börjar måla den xD 

Konstruktiv kritik välkomnas med öppna armar! <3


v.1: Första versionen av skissen                v.9: 9de varianten av skissen 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström