2010-11-17 | 10:55:24

God morgon!

Fastnade framför The sims3 igår. xD Fruktansvärt farligt spel!
Blev sittandes från det jag kom hem vid 15 tills klockan 20 på kvällen när N kom på besök.

Måste säga att det var lite småspänt ett tag när han kom över, han har inte satt sin fot här på lite över 5 år. Men det är bra att han äntligen tog sig i kragen och släpade sig hit! :) Kändes nostalgiskt att bara ligga å dega i soffan å prata gamla minnen.

Jag tror att det är den kommande flytten som fått folk att börja höra av sig
Personer jag inte träffat på flera år får för sig att ta upp kontakten igen. Inget negativt med det dock. Tycker bara det är roligt! :D 

Nu ska jag gå och göra migsjälv lite frulle. Sen tänkte jag slänga ihop ett snabbt tecknartips! ;) Så håll utkik! 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström