2010-11-26 | 12:42:00

Introducing; Inga!

Ni har sett henne dyka upp titt som tätt nu, så jag tänkte det var dags för en presentation ;D

                       

Inga, SessaMyys.blogg.ses's egna maskot!

Inga är en egenpåhittad karaktär
(även kallat i manga-tecknar vägar "OC" - Original character) Som jag egentligen designade till min förra blogg.  

Det var även i den gamla bloggen hon fick sitt namn, efter Sveriges mest misslyckade tävling. xD
(-Tävlingen slutade med att inga röster alls kom in, så det blev helt enkelt "Inga". - )

Men jag har saknat henne, så jag bestämde mig för att återliva henne igen i den här nya bloggen!
:D <3

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström