2010-11-09 | 10:54:05

oväder!

Spenderade hela dagen i sängen igår. Var trött som ett as och på halvkasst humör.
Inte blev det bättre sen när pojkvännen hörde av sig och berättade att han inte fått ledigt till helgen och blir tvungen att stanna i funäs. :(
Men man ska inte gråta över spilld mjölk! Och jag var redan inställd på att han inte kunde komma.
Nu mår jag iaf mycket bättre! :D Utvilad och glad, och ser fram emot helgen ändå!

Ska snart börja styra mot jobbet. Blir lagom spännande att se hurvida jag kommer hem ikväll eller inte! 
Det har utfärdats klass 2 varning och det både blåser och snöar redan rätt rejält ute. :/
Har läst flera som skrivit att skolbussarna blivit inställda runtomkring pga snön. Och ställs skolbussar in vet man att det blir illa!


Postat av: Jennie

OJojojdå vilket väder... :( synd han inte kunde komma ner, men snart får ni ju träffas på heltid. :)

2010-11-09 @ 11:43:15
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: SessaMyys

jah, är osäker på om jag tar mig hem sen O_o helt stört!

jaaaaaah :D ska bli så skööönt! är nog därför jag inte blev mer upprörd heller.

2010-11-09 @ 18:15:46
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström