2010-11-25 | 17:04:32

På bättringsvägen? :D

Mår liiite bättre idag. Illamåendet har åtminstone lagt sig, och jag mår bara illa när jag ätit. Så jag betvivlar att det är magsjuka jag åkt på...
Har dock noll aptit och kroppen känns lite som den blivit överkörd av en lastbil. :/

Hoppas ni har överseende med den låga uppdateringen. Orkar knappt ta mig ur sängen. Än mindre finna energi till att komma på vettiga inlägg.

Hörs mer imorgon, bai baiiiii~<3
Postat av: Laila

skönt att du mår bättre =)

2010-11-25 @ 19:14:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström