2010-11-02 | 21:28:52

Segaste dagen ever!

Sheisse vilken dag. Har drivit ut och in i något slags komatillstånd alá zombie mode hela dagen! 
Somnade redan klockan 23 igår kväll. Men sen vaknade jag vid halv 5 och kunde inte somna om!
:( fruktansvärt störande. 

Hade planerat att åka förbi solariet på vägen hem, eftersom jag jobbade kortpass idag, men jag var så fruktansvärt snurrig så jag valde att åka hem.
Är ledig imorgon så jag får väll ta en extra sväng in och sola då istället. :) Kanske kan lycka få en tid hos frissan också. :D

Nu ska jag gå och sova, innan jag svimmar och skadar något oväsentligt. ;D 
God natt!<3  


Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström