2010-11-27 | 11:25:55

Vattenlöst i vinterkylan

Vaknade imorse och insåg att det inte fanns något rinnande vatten i huset!
PANIIIK!
Här är jag ensam hemma tills imorgon kväll, med 5 hundar och inget vatten!- tänkte jag medans jag hysteriskt ringde pappa.

Efter mycket om och men och vetlöst stirrande på proppar- som jag förut bara hört talas om när jag kollat på program som "arga snickaren"- gav jag upp och ringde grannen.
20 min senare fanns det rinnande vatten igen! Tacka gudarna för snälla grannar!

Så nu har jag kunnat ge alla hundar mat :D Så dom är nöjda och glada!

....Alla utom Hiro, våran, just nu, yngsta han-hund som igår för första gången fick släppas ihop med dom stora hundarna.
"Det är så mycket mysigare inne hos lillmatte i hennes stora varma säääng!!" Grät Hiro och vägrade gå in med de andra vovvarna. 

                             
Hiro, fortfarande lite butter över sin nya rumsfördelning, trots att han fick komma och värma sig i Sannas säng.

Postat av: ellohell

SV: Haha, tack så mycket! Ifall din humor är densamma som min så är den GRYM ;) Läs min blogg, gör den till din hemsida och berätta för dina vänner om den ;) Om du tycker om den, vilket du gör! :)

Puss

2010-11-27 @ 14:50:50
URL: http://ellohell.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström