2010-10-28 | 18:39:47

Jobb! :D

Kom hem för ca en timme sedan.
Är helt sjuuukt seg idag! Kändes nästan som jag skulle somna på vägen hem. :O

Nu sitter jag och väntar på att fritösen ska bli varm. Tänkte göra mig lite pommes och synda lite extra, ;) Har ju ändå klämt i mig en McFeast till lunch... 
Feel free att pika mig om det när jag kommer och whinar sen att jag gått upp 30 kg. 

På tal om ngt helt annat.......


Fjällmuseet; bildkälla
 
....Chefen från Härjedalens fjällmuseum ringde mig igår :D
Och jag fick jobbet!!
Är super glad! Har alltid sagt att om jag fick välja vilket jobb jag ville i Funäs, så skulle det vara som receptionist på museet! :D AND I GOT IT!!!
Så jag börjar jobba redan vid årsskiftet. :)

Postat av: Jennie

GRATTIS! :)

2010-10-28 @ 19:22:10
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: SessaMyys

TACK!! :D

2010-10-28 @ 19:57:12
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström