2010-10-14 | 10:25:03

Ohayo gozaimas! (God morgon!)

Jag är så trööööött! =__=

Satt nämligen uppe större delen av natten och försökte få till bloggdesignen!
Efter mycket svordomar, skrik, gråt och löften om att sälja datorn till lägsta bjudande om den inte skulle skärpa sig gav jag helt enkelt upp och laddade ner en gratis design och använde den som grund!

Men nu är jag helt nöjd och jag tror allt fungerar som det ska! :D

                                           

                     
Nu måste jag svepa mitt te och skynda iväg till jobbet så jag inte kommer försent! ;D
Hoppas alla får en bra dag! ♥

Postat av: Jennie

Skitsnyggt!

2010-10-14 @ 16:53:57
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: SessaMyys

SV:



Tack! :D

2010-10-14 @ 17:19:45
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Katarina Gustafsson

Kanon att du fixat till en egen blogg sida så man kan hålla lite koll på dig stumpan, varför i hela friden ska du flytta upp i vildmarken raring?? Du kan väl komma på en kopp kaffe/ choklad/te inna du far iväg som ett yr väder. / Kram moster Tina.

2010-10-15 @ 02:13:51
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström