2010-10-21 | 22:10:07

TOP SECRET!

Sitter och målar igen! :3 kände mig helt plötsligt superproduktiv! :D
Synd bara att jag måste gå och sova... :( Ska upp och jobba imorgon igen. :/ Jobbar en 6 dagars vecka den här veckan. Och även om det är korta tider blir det rätt tungt.

hmmm... Nej! Nu ska jag måla klart linearten så jag kan börja färglägga imorgon! Sen blir det bums i säng! 

God natt!

                        

Postat av: sandra

fin blogg ! =)

2010-10-22 @ 07:43:12
URL: http://ssslarsson.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström