2011-04-17 | 19:02:02

Halv-tråkiga nyheter...

Happ, då var det söndag igen... Har passat på att baka idag och fyllt upp förrådet med bröd. Blev en repris av förra veckans bakning med tekakor ^^ <3
Urs, helgerna går FRUKTANSVÄRT fort! Men nästa vecka är det långhelg, och veckan efter det får jag verkligen lång-ledigt....

I veckan fick jag nämligen reda på att jag är utan jobb i maj, juni, oktober och november...
Aja, jag får se det som semester ;) Och tänk vad mycket jag sa hinna måla, motionera, baka, städa osv osv osv....! haha. xD


((Och, JA, för alla Strängnäsbor och släktingar som undrar, SJÄLVKLART kommer jag komma ner och hälsa på i Strängnäs under tiden jag är ledig! Dock är det en kostnadsfråga om när och hur länge, eftersom det går åt några tusenlappar på en tur/retur resa ner...))   


Resultatet av dagens bakning :D Fullkorns-tekakor alá Sanna. Nyttigt ska det vara!  
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström