2011-04-03 | 14:20:27

Heldag med spel!

När jag var yngre spelade jag fruktansvärt mycket TV-spel. Men med tiden har jag vuxit ifrån det lite. :/
Men idag har jag tagit mig i kragen och haft en riktig spel-heldag ^^

Jag började dagen med att äntligen köra ut Silent Hill-Homecoming. (Sämsta i serien hittills!) Nu blir det nog lite The Sims, och sen ikväll tänkte jag prova på nyaste Final Fantasy :D 
Så räkna inte med några fler uppdateringar idag, för jag kommer nog ha fullt upp hela natten! ^^ Woho! Spelkväll! 

Postat av: Elsa

Hello! Söt blogg, kika gärna in på min! Kramar Elsa

2011-04-03 @ 21:27:21
URL: http://elsaharneman.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström