2011-04-10 | 20:34:01

Lugn helg





Hallojs allesammans, hoppas ni haft en bra helg! :D
Själv har jag mer eller mindre setat klistrad vid TV-spelet sen i fredags xD Har bara lämnat det för att se på TV, äta, sova och gå på toaletten. Tur att det inte är så ofta jag spelar TV-spel, då känns det inte lika illa när man väl sitter och nördar några dagar. :3 

Helgen har varit fruktansvärt lugn annars. Det mest spännande som hänt här i lägenheten är pojkvännens ryck att baka tekakor. :D 
Lyckades kravla mig ur fåtöljen och ta några foton så jag hade någon ny bild att bjuda på ikväll iaf xD



Nu ska jag gå och invänta big brother! :3 
Vi hörs mer imorgon! //XoXo  
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström